آلاء الحرجاوي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل جديد هنا بمنتدانا

كل الجديد عندنا. مواضيع جديده .للمرآه والاسره. والطفل. والبيت.والمجتمع واشياء لم تراها من قبل في عالم الموضه والجمال والمطبخ المصري
لوعندكم افكار جديده شاركونا بأفكاركم

افكار لتطوير المنتدي

هجره

افكار لتطوير المنتدي Empty افكار لتطوير المنتدي

مُساهمة  هجره 2009-10-11, 11:19

السلام عليكم و رحمة الله

بصوا يا جماعة اول اقتراح ان المواضيع اللى بتكتب تحت اسم العضوات ما تكونش هى نفسها فى كل مشاركة بمعنى ان كل مرة عضوة تشارك او تكتب موضوع يوضع تحت اسمها مواضيع مختلفة ليها غير اللى مكتوبين فى المشاركة اللى قبلها

و بكده مش كل مرة نلاقى نفس المواضيع مكتوبة تحت اسم العضوة مع انها بتكون كاتبة ممكن فوق ال100 موضوع ابتسامات

لان احيانا بتعجبنا عضوة معينة من اختيارها لمواضيعها و طريقتها و اسلوبها فى الكتابة و بنبقى عايزين نقرالها مواضيع تانية

انا عارفة انى ممكن اعمل بحث عن المواضيع اللى كاتباها اى عضوة و اقراها زى ما انا عايزة بس بالطريقة دى هيكون فيها تجديد و عدم رتابة

تانى اقتراح او طلب انه اى موضوع يتكتب و يكون مش فى مكانه الصحيح و الادارة بتنقله يا ريت بدل ما تكتبوا نقل لقسم اخر يكون ( نقل للقسم الفلانى ) عشان ما ندورش كتير ابتسامات

ارجو ان الادارة تتقبل اقتراحاتى بصدر رحب و انا عارفة انى طولت عليكو اابتسامات بس عذرى انى باحب فتكات و مدمنة عليه و عايزاه يكون احسن و احسن

الوقت/التاريخ الآن هو 2024-05-09, 19:04